[Linux-ag] Posta Sunucusu ve bu sunucunun bir başka mail server ile eşitlenmesi...

From: Nuri Sevinç (nsevinc@oldeye.com)
Date: Tue 11 Oct 2005 - 14:29:15 EEST

Herkese selamlar,

Ben bir mail server kurup local ağdaki kullanıcıların bu mail
sunucusundan maillerini almalarını istiyorum.

Fakat bu mail server başka bir yerdeki orjinal mail serverımızdaki
mailleri alacak ve daha sonra virus spam kontrolu yapıp localdeki
kullanıcılara sunacak.

Bunu yapmam için yardım istiyorum hangi posta sunucusunu kurayım
yardımcı programlar vs...

her türlü yardım için şimdidden teşekkürler...