Re: [Linux-ag] Messenger ve benzeri internet uygulamarına kısıtlama getirmek

From: Nuri Sevinç (nsevinc@oldeye.com)
Date: Tue 11 Oct 2005 - 13:30:29 EEST

Mucip ILBUGA yazmış:

> Selam,
> Aslında mümkün değil! Çünkü modem'i başka bir ağ aralığında
> veriyorsun. Yani bir makinada çift eternet oluyor. Bir eternet'i iç
> ağa takıyorsun diğerini ise modeme. Dolayısı ile içeriikiler modeme
> ulaşamıyorlar...
> censornet'işn 476 KB'lık güzel bir help pdf'si var. Siteden
> indirebilirsin. yada ben özelden gönderebilirim...

ewt bu çözümü duymuştum ancak bizim serverda 2. bir ethernet kartı yok.
Bu sebeple şimdilik 2. bir ethernet kartı olmadan bu engellemeyi yapmak
istiyorum. illaki 2. ethernet kartı gerekli mi bu iş için yoksa tek
ethernet kartı ile de bu engeli küçük bir ip değiştirmeyle atlamalarını
engellemenin bir yolu varmıdır ?