[Linux-ag] internet yardım

From: Bay Kaos (chaylakmuhendis@yahoo.com)
Date: Tue 11 Oct 2005 - 02:27:58 EEST

Benim zoom x5 modemim ve surecom ethernet kartım var.linuxu yeni kurdum.adsl hattımda açık.Linux sürümüm red hat fedora.Bundan sonra ince ayrıntısıyla birlikte internete nasıl bağlanabilirim? Bu konuda türkçe kaynak bulamadım.İngilizcemi geliştirmeye çalışıyorum ama hala bir kitap okuyacak kadar değilim.Bu yüzden how to lardan da yararlanamıyorum.

Bu konuda ince ayrıntısıyla birlikte dökuman sağlayacak veya bu konuyu anlatacak kimse varmı?

Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.