Re: [Linux-ag] suse güncelleme

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Fri 07 Oct 2005 - 02:31:26 EEST

Per 06 Eki 2005 15:41 tarihinde, necip@akkas.k12.tr şunları yazmıştı:
> merhabalar tekrar.
Merhabalar,

> suse 8.0'ı online update edemiyorum. dosyalar bulunamıyor şeklinde hata
> veriyor.

8.0'in eski bir sürüm olmasından dolayı 8.0 güncelleme RPM paketlerinin halen
yenilendiğini sanmıyorum. (Ki demin baktım ki, ftp.suse.com'da bile en eski
güncelleme dosyaları 9.0[1] için var)

OpenSUSE 10.0 sürümünü indirip, yeni kurulum yapmadan güncelleme
yapabilirsiniz.

> birde tar uzantılı dosyalar nasıl kuruluyor sisteme.

./configure
make
make install

Ya da http://belgeler.linux-sevenler.org , http://www.belgeler.org

[1] ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/update/9.0/rpm/

--
	Arda Çetin
http://arda.linuxmarket.org