RE: [Linux-ag] Ubuntu'da apt-get problemi

From: Taner Ayaz (taner.ayaz@kuzuairlines.com)
Date: Wed 05 Oct 2005 - 11:38:40 EEST

Merhaba arkadaşlar,

İki gündür ubuntuya paket kurmaya çalışıyorum ama muvaffak olamadım hala.

taner@ubuntu:/root/debs$ sudo apt-get install webmin-samba_1.160-2_all.deb

E: Could not get lock /var/lib/dpkg/lock - open (11 Ãzkaynak geçici olarak
kullanıÅsız)

E: Unable to lock the administration directory (/var/lib/dpkg/), is another
process using it?

Bu hatada ne demek istendiğini bilen var mı?

  _____