Re: [Linux-ag] routing sorunu

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Sat 01 Oct 2005 - 11:41:15 EEST

Yonlendiricinizin (router) her alt ag grubuna bakan bir bacagi,
arabirimi (interface) olmali.
Bu 2.1, 3.1 falan gibi bir sey olabilir, bilemiyorum ag yapinizi.

her alt grupta direk "ping" ile ulasabilecekleri adresler "default
gateway" olarak tanimlanmali.
Aksi halde daha "default gateway" ip adresine ulasamayacaklarindan
paketlerin yonlendirilmesini
bekleyemezsiniz.

Ayrica yonlendirme tablosu (route table) dogru olusturulmus mu?