Re: [Linux-ag] ssh ile x goruntuleme

From: Rüştü Derici (rustuderici@gmail.com)
Date: Tue 29 Nov 2005 - 20:50:22 EET

hehe.. dediklerinizi denedim ama tahminlerim doğru çıktı ..
aciklama olsun diye yaziyim dedim sonuclari
yerel agdaki makinada disariya direk cikis olmadigi icin xhostun etkisi olmadi
export islemi makinada calisiyo gozukmesine karsin firewalla takildigi icin
hata mesaji vermemesine karsin calismadi..

ssh ile yerel makinanin exportuna gateway i gatewayin exportuna ev
makinami verdim.
xhosta da gateway ipsi verdim... ve hatta bu yerel makinanin gercek bi
ipsi oldugunu farkedip o makinanin ipsini de ekledim(tabii ki firewall
a takilacagini biliyordum ama maksat deney olsun dedim.). bu temelde
yaptigim tum girisimlerde
localden komutu calistirmaya calistigimda command not found
ssh ile actigim koridordan komutu calistirdigimda cannot connect to
xserver hatalari aldim

can bey cok tesekkur ederim eger bu isi basarirsam buraya mutlaka
bilgi aktaracagim..
iyi calismalar
rustu