Re: [Linux-ag] ssh ile x goruntuleme

From: Rüştü Derici (rustuderici@gmail.com)
Date: Tue 29 Nov 2005 - 19:54:56 EET

hmm ne yazik ki orada benim firewall yetkileri ile ilgili bir hakkim
yok ..cisco firewall u makinalarin onunde duruyor...

bazi programlarin statulerini takip eden bir x arayuzu kendi makinama
getirmeye calisiyorum..dolayisiyla evdeki makinam - gateway -
yerelmakina arasinda bir koridor yaratmam gerekiyor ve bunu xserverlar
ile ilgili yapmam gerekiyor ..benim aklıma gelen
ssh ile bunu yapmak oldu ki handikap gatewayin xserver inin olmayisi...