Re: [Linux-ag] linux server ve internet kafe

From: Kai Geek (kaigeek@linuxmail.org)
Date: Tue 22 Nov 2005 - 08:38:30 EET

ben daha once kurmustum. ana makinayi degismene gerek yok. herhangi bir virus programina veya ivir zivira verecekleri paraya sadece bir kasa feda etsinler. o kasaya linux proxy server ve firewall server kur, olsun bitsin. hem icerik filtreleyebilir, hemde yasak sitelere girisleri engellerler. ayni zamanda disaridan gelen viruslere karsi da korunmus olurlar. sadece bir kasa uzerinde bir ethernet karti ve klavye yeterli.. linuxun o kadar cok istegi yok. yine ana makinalari windows ve clientler ise windows olarak kalabilir.
saygi,

Kai.