Re: [Linux-ag] squid problem

From: Bulent Tatlidil (bulent.tatlidil@gmail.com)
Date: Tue 15 Nov 2005 - 23:36:07 EET

On 11/15/05, İnanc Delibalta <inanc.delibalta@ormatekstil.com.tr> wrote:

> Herkese merhabalar
>
> Squid ile ilgili bir problemim var squid 3 versiyonunu kurmaya çalışıyorum
> Yalnız squid çalıştırmaya çalıştığım zaman /usr/local/squid/sbin/squid
> dediğimde
> Memory pools are 'off'; limit: 2.00 MB diye bir hata alıyorum
> Ve listelerde de bir türlü cözümünü bulamadım. Bu nedemek nasıl çözülür....

Selamlar
Henuz 'dev' aşamasında olan bir yazılımda bu tür hatalar
olması doğal, adı üstünde henüz 'gelişiyor'..
Biraz gugıl araştırması ile görülebilir ki bu Squid 3.0 Development
versiyonun bilinen bir hatası olup stabil versiyonda kuvvetle muhtemel
ortadan kalkacaktır.
Sonuç olarak kararlı 2.5 versiyonunu kullanın (ya da heyecan
severseniz gecelik built versiyonlarından gidin.. her gece başka alem
yani :) )

--
Bulent Tatlidil