[Linux-ag] LDAP - Samba - Exchange - Windows XP

From: Hakki Ozer (hozer@doganburda.com)
Date: Tue 15 Nov 2005 - 15:57:27 EET

Merhaba,

Exchange Server 5.5 kullanıyoruz, Windows NT 4.0 domaininde. Exchange'i
değiştirmek istemiyorum zira client'lar açısından avantajları var ancak
Windows 2003 Server ve Active Directory içinde para vermek istemiyorum.

Bu işleri Linux'a devretmek istiyorum.

Linux makinama SAMBA kurup PDC yapacağım, user bilgilerini LDAP'da
tutacağım, Exchange'i de LDAP ile konuşturacağım. Client'larda Domain'e
(SAMBA'ya) LDAP'dan bilgileri alarak logon olacaklar.

Bu tür bir iş yapmış olan var mı? Yaşadıkları problemler neler oldu? Bu
hiyeraşi'de bir hata var mı?

Teşekkürler