RE: [Linux-ag] Böyle bir soruya konu bulamadým...

From: Mecit Yondem [ Dekare Destek Danışmanlık ] (mecit_yondem@sentim.com.tr)
Date: Tue 15 Nov 2005 - 08:20:35 EET

Dell D 600 notebookların linux desteği mevcut.. http://support.dell.com da istediğin bilgiye erişebilirsin..

-----Original Message-----
From: linux-ag-bounces@liste.linux.org.tr [mailto:linux-ag-bounces@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Evren Kalayciklioglu
Sent: Tuesday, November 15, 2005 12:24 AM
To: linux kurulum; linux-ag@liste.linux.org.tr; linux-programlama@liste.linux.org.tr; linux-sunucu@liste.linux.org.tr; linux masaustu
Subject: [Linux-ag] Böyle bir soruya konu bulamadým...

Arkadaþlar kolay gelsin.

Belki yeri burasý deðil ancak danýþmak için daha uygun
yer de bulamadým. Bir laptop almayý düþünüyorum ancak
daha önce birisinin laptopuna linux kuramadýgýný
duymuþtum ki linux kuramayacaðým bir laptop almanýn
benim için bir anlamý yok.

Size sorum þu, daha önce böyle bir þey yaþadýnýz ya da
duydunuz mu? Eðer öyle ise marka bazlý mýydý? Del d
600'de bu konuda deneyimi olan var mý?

Yardýmlarýnýz için þimdiden teþekkür ederim.