[Linux-ag] neden yavas?

From: M.ATIF CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Sat 12 Nov 2005 - 22:57:28 EET

selam.
arkadaslar 1 Gb ethernet ve 1Gb switch kullanıyorum.
ancak iki linuxum arasındaki dosya tarnsferinin 11 mb/s gectigini gormedim.
birsi digerine 100 mb lık bi dosyayı 15 saniyede zor gonderiyor.
sunucular birbirleri ile esgudumlu calistiklari icin hayli
olumsuzluklar yasiyorum.ethernet kartlarim ile ilgili ozel bir ayar
falanmi yapmam gerek?
bir diger yavaslikta mysql ile ilgili. sunucunun birinden digerine
baglanirken local kadar hizli baglanti kuruyorum ancak aynı ozellik ve
konfig. a sahip 2. makinama baglanti icin yaklasik 6-7 saniye beklemek
zorunda kaliyorum ve cok gariptir ki bu durum her seferinde aynı
oluyor.bunun nedeni ne olabilir acaba?
yardimci olursaniz cok sevinecegim.