Re: [Linux-ag] ADSL modemde yesil link isigi yandigi halde linux ppp0 gormuyor !!!

From: Linux Administrator (linuxturkey@gmail.com)
Date: Sat 12 Nov 2005 - 15:55:03 EET

Arkadaş valla sakin olmanı tavsiye ederim. Bu telekom yüzünden sinir
hastası olur adam valla, adamlar düzgün hizmet vermediği gibi ukala da
aynı zamanda. Senin sorunun PPP0E olmasından da kaynaklanabilir. Onu
PPPOA/VCMUX ve LLC olarak dene bence farklı olarak

Bir de telefon hattının bağlantılarını kontrol et hatta bütün
bağlantıları yeniden yap splitter ı kontrol et bence.

11.11.2005 tarihinde KT Genel Merkez <serdar_aydemir@koytur.com> yazmış: