[Linux-ag] internet erisimi

From: FRDGROUP LTD. (linux@frdgroup.com)
Date: Tue 31 May 2005 - 20:30:45 EEST

Selamlar, internete bağlı bir serverda wget ile inernete bağlanmaya
çalışıyorum. Ancak isim çözümlemesi yapıyor, sitenin ip adresi
görünüyor, ancak "no route to host" hata mesajı vererek siteye
bağlanmıyor. (Fedora core3)
Böyle birşeyle ilk defa karşılaşıyorum. Hata nerede olabilir ve çözümü
nedir? Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

İyi günler,