[Linux-ag] suse network problemi

From: M. Erkam Gündoğdu (merkamg@gmail.com)
Date: Tue 31 May 2005 - 19:35:56 EEST

..suse 9.3 dağıtımımda local area network' ümden internete bağlanamıyorum..
wirless netwokten bağlanabiliyor..
eternet cartımı tanıyo tanıyor. hatta ağa bağlıyken aynı ip başka
bilgisyarda yazıldığında ip conflict bile veriyor ama internete
bağlanmıyor..
ip adresim, gateway. dns normal gözüküyor...server name ve domain name
kısmını anlamadım..daha önceki dğıtımlarda hiç böyle bi kısımla
karşılaşmamıştım..
yardım ederseniz sevinirim..