RE: [Linux-ag] http tunelling

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 31 May 2005 - 17:37:30 EEST

Yeni server bulmak o kadar kolay değil. Çünkü bu bildiğiniz anonymous
proxyler gibi internet üzerinde tonla bulunan birşey değil ve karşı
taraftaki serverin uygun olarak ayarlanması gerekiyor. Bir kişinin çok fazla
sunucuya sahip olabileceğini düşünmüyorum. Eğer kişi rahat bir şekilde bunu
yapabiliyorsa zaten engelleme şansınız olmayacaktır. Http-tunelling
engellense bile yerini ftp-tunelling veya ssh-tunelling alabilir. O yüzden
sunucuları engellemek dışında yapılabilecek birşey olduğunu düşünmüyorum.