Re: [Linux-ag] Iptables zaman ayari

From: Mustafa Özbakır (admin@suzertekstil.com.tr)
Date: Fri 27 May 2005 - 15:30:00 EEST

tamam okeyde neden iptables zincirimi genisleteyim ki eger squid kullanıyorsam? arkadasın konusu basit internet erisimi diye düşünüyorum.hadi belli bir zamanda örneğin aksam 5 te izmir depodaki terminalim denizlideki serverime upload yapsın.ama firewallum o portu 16:55 te acsın dersem veya benzeri iptables o zaman mantıklı olacaktır diye dusunuyorum.