[Linux-ag] hosting hk.1-2 soru/bilgi istegi

From: serdar (serdar_az@yahoo.com)
Date: Fri 13 May 2005 - 20:01:54 EEST

merhaba,
evimde kullandigim bilgisayarimda web,ftp server
kurulu.[tamamen amator olarak]

adsl baglantim ,ethernet modemim var.
ogrenmek istedigim bi-iki husus:

diyelimki x.com diye bir sitem var.
ben evimde bu x.com'u yayinlamak icin ne yapmaliyim
acaba?
neyi bilmeliyim.
sunucu ayarlarini biliyorum sayilir.
iste gerekli klasoru belirttim,sunucu ismini
yazdim,yayinlanacak sayfalar gerekli klasorde,yolu
belirttim vs.bunlarda sorunum yok.

ama iste cozemedigim bi nokta var.
ayrica neyi bilmeli,neyi ayarlamaliyim ki bu x.com
benim pc.den yayin yapsin.
--dns mi,
[evet ise neyini bilmeliyim. x.com'u aldigim yerde ne
gibi bi ayar yapilmalik/yapilmali mi?]

--modemde bi ayar mi yapmali?

ins. anlatabilmisimdir.
cok kisaca aciklayan olursa sevinirim.