Re: [Linux-ag] IPTAbles routing'li Network FTP kullanamıyor...

From: Ertugrul Komut (ertugrulk@docuart.com.tr)
Date: Fri 20 May 2005 - 11:57:12 EEST

Sorun arkadaşın söylediği gibi bu şekilde düzeldi..
yardımcı olan/olmayı deneyen arkadaşlara teşekkür ederim.

kurduğum fedora sadece yönlendirme yapması için. Ayrıca firewall olmasını da
düşünüyordum... fedora IPTAbles ile sadece local area ya firewall görevi
yapması için tasarlanmış iptables configurasyonu var mı?
İçeriden dışarıya hemen her çıkış olacak olup, dışarıdan içeriye hiçbir
giriş olmamalı...