[Linux-ag] agdan bir partition mount etmek

From: cem aytar (cemaytar@gmail.com)
Date: Sun 01 May 2005 - 12:50:46 EEST

merhaba,
arkadasimla linux uzerinden ag kurmak istiyoruz.
ip'lerimizi elle yapilandirdik. zannedersem bunda bir sorun yok.
arkadasimin bilgisayarina ssh ile baglanabiliyorum.
sorun surda arkadasimin harddiski kucuk oldugu icin benim
bilgisayarimi depo olarak kullaniyor ve linux bilgisi pek olmadigi
icin winXP deki gibi basit bir sekilde benim bilgisayarimi gormek
istiyor. yani konsoldan bu isleri cozmesi mumkun degil. yani amarok
ile bendeki muzik dosyalarini gormek ve diger dosyalara da GORSEL bir
sekilde ulasmak istiyor. dolayisiyla ikide bir winXP'iyi acmak zorunda
kaliyoruz.
kisaca: benim bilgisayarimdaki /mnt/sda2 gibi bir partitioni o da
mount edip konqueror veya neatilus (nasil yazildigini bir turlu
ogrenemedim:)) ile gorebilmesi mumkun mu?
veya baska bir tavsiyeniz var mi?
ben de ozellikle ag konusunda yeniyim. ama ogrenmeye acigim.
tesekkurler ..

http://www.ceng.metu.edu.tr/~e1347160
cemaytar@gmail.com