Re: [Linux-ag] dosyada satir silme

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tc)
Date: Thu 31 Mar 2005 - 18:09:13 EEST

selam,

#sed /melahat/d dosya.adi > yeni.dosya

seklinde yazmaniz sisteme cikti icin ugrasmadan yazma imkani verir.
melahat iceren butun satirlari siler.
sed satir satir okuyup yazar. cat olmadigindan daha hizli olacagini
dusunuyorum.
bu soruyu linux listesine yazmaniz daha iyi olurdu tabi.

kolay gelsin.

#time sed /melahat/d > yeni.dosya
seklinde calistirin ne kadar surdugunu gorelim birde.

Genco YILMAZ