[Linux-ag] İnternet yetkilendirme

From: Cengiz Eyidogan (ceyidogan@gmail.com)
Date: Wed 30 Mar 2005 - 17:58:35 EEST

Arkadaşlar.
Bende Debian firewall server kurulu.Diğer kullanıcı bilgisayarları
Windows. İnternete giriş yetkisini /etec/squid.conf. dosyasına kullanıcı
adını yazarak veriyordum. burada adı olmayanlar internete
bağlanamıyordu. Şimdi bakıyorum burada adı geçmeyen arkadaşlaerda
internete bağlı. Bu neden olabilir? Yoksa ayar yapılan başka bir yer
daha varmı? Ben bazı kişilerin internete çıkmasını istemiyorum.

Cengiz Eyidoğan