[Linux-ag] DHCP Server problemi.,,,

From: Bilik Service (gelemli@gmail.com)
Date: Tue 29 Mar 2005 - 20:17:12 EEST

Merhaba Arkadaslar!

DHCPD ile cozemediyim bir problemim var.:
SuSE 9.1pro yuklu DHCPD SQUID ve iptables-1.2.9 .calisiyor . Yerel
agda 57 tane bilgisayar ve hepsi de WinXP pro yuklu.Otomatik ip alacak
sekilde ayarlanmis.
(ISLEM: Genellikle Internet paylasimi )
Her sey normal calisiyor fakat bazen windows'lar DHCP Serveri
bulamiyorlar (bazilari bulabiliyor 10-12 tanesi) ve kendileri
169.254.x.x le bir ip aliyorlar. ne kadar calissamda bir sey
yapamadim:
Windowslari
* restart ettim
* ag ayarlarini deyistirdim (manual (kendim) ip verdiyimde her sey
normal otomatik ip 'ye ayarlayinca 169.254.x.x oluyor)
* windows`lari yeniden yukledim
* ipconfig /renew ; netsh int ip reset l.log ; ve diger komutlari kullandim

ve hic bir sey deyismedi. Windowslarda halende problem devam edir..

Acaba benim DHCP Server de problemmi var.Eger problem varsa digerleri
niye otomatik ip aliyorlar...

Onerileriniz ve aciklamalariniz benim icin cok degerlidir...

Tesekkurler.