Re: [Linux-ag] Nat arkasından dış IP ile ulaşmak

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tc)
Date: Mon 28 Mar 2005 - 13:39:56 EEST

Selamlar,
Bu tur durumlar icin iki cozum olabilir
1) Icerideki dns ile ic taraftan gelen istekler icin yerel IP lerinizin
anons edilmesi.
2) ya da local'den cikan ve yine local'e giden isteklerin SNAT'lanmasi
bu sayede icerideki yonlendirme
     trafigi karismayacaktir.
Su adreste tam size gore bir durum var.
http://www.faqs.org/docs/iptables/targets.html#DNATTARGET