[Linux-ag] FTP FC3 uzerinden ftp baglantisi

From: bkaragul@softhome.net
Date: Sun 20 Mar 2005 - 08:37:20 EET

FC3 uzerinden ADSL ile interneti paylastiriyorum. FC3 'ten ftp.linux.org.tr
adresine normal girebilmeme ragmen istemci makinalarda bu adrese veya baska
bir adrese girmek istedigimde baglanti kuruluyor, En son dizinleri
listelemeye gelince asagidaki hata mesajini aliyorum.

Response:425 Unable to build data connection: Connection refused
Error: Could not retrieve directory listing

Iptables betigimde firewal olacak hic bir tanimlama yok. sadece NAT ile
squid'e yonlendirme var. Sorunu cozemedim.

Tesekkurler..