RE: [Linux-ag] Squid Transparent...

From: Serkan ATEŞ (serkanates@armafiltre.com.tr)
Date: Fri 18 Mar 2005 - 17:36:31 EET

İşin tuhafı bende tüm makinelerde olmadı bu :\
Normal çalışırken ie hata mesajlarını vermeye başladı. Tekrar ediyorum tüm
clientlerim aynı proxyde ve yapılandırmada aynı olmasına karşın kimi
clienlerim ie hata mesajlarını verirken kimisi Proxy nin hata mesajlarını
kullanıyor.

Not 1 : Client tarafında herhangi bir ayar değişikliği yapılmadı.
Kendiliğinden bu hale geldi ? Proxy yi restart edince düzeliyor bir süre
sonra yine aynı oluyor. Ama görünürde aksayan bir şey ve hata gözükmüyor !!

Not 2 : Kimbilir beklide benim linuxum microsoftun kanka sıdır. Ele ele
vermişlerdir :$