Re: [Linux-ag] IPTables ve Roýuting

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tc)
Date: Wed 16 Mar 2005 - 11:59:15 EET

murat koc'un yazdiklarini bir daha okuyun hocam.
buradaki kisiler ulalalik icin var olmuyorlar burada. Yol gosterici
olmak ve yardim etmek icin burada bir cok kisi.
Polemige girmek ne haddimize. Ne icin girelim. Bu sekilde davranarak
sadece gonulleri kiriyorsunuz. Yardim edenlerde
isteksizlik uyandiriyorsunuz. Bu sekilde davranislar listede goruluyor
artik ne yazikki.

basarilar dilerim.

Genco YILMAZ