=?ISO-8859-9?Q?Re: [Linux-ag] IPTables ve Ro=FDuting?=

From: muratkoc@kivi.com.tr
Date: Tue 15 Mar 2005 - 20:31:50 EET

Selam,

> Şimdi Dananın kuyruğunu kopartalım, Router'ı kaldırıp yerine Linux
> koymak istesem IPTables'a ne işlem yaptırmalıyımki bu Sunucu internete
> çıksın ?

route add -host 212.175.85.70 netmask 255.255.255.252 dev ethX
route add -net 212.175.85.68 netmask 255.255.255.252 gw 212.175.85.X
route add ...

man route

daha fazlasını yapmak isteseniz iproute2 paketini yükleyin.

Yalnız:

 ; )) Açık Kod ve Paylaşım kavramlarını bi anda harcayıverdik değilmi.
Bende biliyorum servis parası verip İşimi yaptırmayı. Yinede ilgin için
Teşekkür ediyim, Gücendirmiyeyim kimseyi.

Burada paylaşılan Açık Kod değil "BİLGİ" ve bunu isteyen paylaşır isteyen paylaşmaz.
Boşu boşuna bunun üzerinden prim yapmaya çalışmayın.

Bilgi ise nette bolca var yani yine paylaşıyorsunuz. Google dan

route howto, routing howto diye aratırsanız bolca döküman bulursunuz, okursunuz ve istediğinizi yaparsınız.

Yapamıyorsanız da bildiğiniz üzere parasını verir bilen birilerine yaptırırsınız.

Her cevabını alamayan veya döküman gösterilence kızan kişinin "Açık kod paylaşım vs" türü laflar etmesi kabak tadı vermeye başladı artık.

Bu kadar basit ...

Murat Koç
Kivi Bilişim Teknolojileri