Re: [Linux-ag] IPTables ve Roýuting

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tc)
Date: Tue 15 Mar 2005 - 20:14:12 EET

merhabalar,
hocam yonlendirmeyi yapan iptables degil, kucuk bir duzeltme yapmamiz
gerek burada.
Paket filtreleme icin cekirdek ve kullanici seviyesinde yararli bir arac
iptables.
Yonlendirmeyi yapmak icin ilk once cihaziniza yonlendirici olmasini
soylemeniz gerek ve
istediginiz seyleri yapabilmeniz icin ardindan "Destination NAT" ve
"Source NAT" kavramlarini
ogrenmelisiniz.
  Sadece http://www.belgeler.org 'daki iptables ve network ile ilgili
belgelere bakmaniz bile bu istediklerinizi
yapmaniza yeterli olacaktir.

kolay gelsin.

Genco YILMAZ