[Linux-ag] GPRS Problemi

From: aykutkocak@superonline.com
Date: Tue 15 Mar 2005 - 09:21:25 EET

Merhaba,

Dizüstü bilgisayarımda KNOPPIX 3.6 kullanıyorum. GPRS (Siemens C55) ile ilgili problemlerim var. Knoppix ile birlikte gelen gprsconnect betiğini kullanıyorum. Betik herşeyi düzgün yapıp, bağlantıyı sağlıyor. pppd kendi IP'sini karşı IP'yi ve DNS'leri alıp, sistem dosyalarını(resolv.conf, vb.) düzgün ayarlıyor. Fakat her şeye rağmen ppp0'ın kendi IP'si hariç hiç bir IP ile bağlantı kuramıyorum. PtP IP'sine ping yaptığımda hiç bir yanıt alamıyorum. ifconfig ile ppp0'ı kapatım, tekrar aynı ayarlar ve default seçeneği ile açtığımda PtP de yanıt vermeye başlıyor ama daha ileri bir IP'ye gidemiyorum.

Bu arada aynı bilgisayarda XPSP2 sorunsuz bağlantı kuruyor.

Bu sorunuma bir çözüm bulursanız memnun olurum

Saygılarımla,

Aykut KOÇAK