[Linux-ag] VPN icin yazilim ve dagitim onerir misiniz?

From: Onur Yaşarlar (istanbul2024@gmail.com)
Date: Thu 30 Jun 2005 - 14:07:02 EEST

Merhabalar
Deneyimli arkadaslar VPN icin dagitim ve yazilim (CIPE - OPENSWAN vb.)
onerisinde bulunur musunuz?

suse 9.3 + openswan ile sorun yaşıyorum. Ornegin HTTP ile veri
alamıyorum. MTU farklarindan dolayi olusan bir sorunum var maalesef
bir cozum bulamadım.

Benzeri problemleri yasamayacagim bir VPN tunneling altyapisi
olusturmak istiyorum.

Yardimci olursaniz sevinirim.
Saygilarimla
Onur Yaşarlar