Re: [Linux-ag] samabaya baðlanma

From: Cavit Cahit VURAL (ccvural@ttnet.net.tr)
Date: Tue 28 Jun 2005 - 10:50:57 EEST

Necmettin KILIC yazmış:

> windows xp den baðlanmak istediðimde kullanýcý adý ve þifresi geliyor
> ama örneðin necmettin kullanýcýsý ve þifresini yazýyorum giriþ
> yapamýyorum????
>
> nasýl baðlanabilirim
>
> kullanýcý adý : necmettin
>
> þifre : necmettin

Sambanin configurasyon dosyasi : etc/samba/smb.conf

security=user ' i security=share yaparsaniz sifre sormayi birakir.
(Public bolumleri icin)

Sifreli giris istiyorsaniz, dogru hatirliyorsam, sisteme necmettin diye
bir kullanici tanitmaniz lazim, ya sambaya sistem kullanicilarini ve
sifrelerini kullanmasini soylemeniz, yada ayrica sambada bir necmettin
kullanicisi tanitmaniz ve sifre girmeniz gerekiyor.

CC Vural

NOT : os level = 33 en sorunsuz calisani. Yanliz bazen samba
degisiklikleri direk yansitamadigi icin sistemi boot etmeniz gerekebilir.