[Linux-ag] Fstab bozuldu

From: Ahmet DURUÖZ (ahmet@duruoz.gen.tr)
Date: Thu 23 Jun 2005 - 20:11:33 EEST

Merhabalar,
fstab dosyasınınde değişlik yaparken farkında olmadan
/dev/hda6 / ext3 ors=remount-ro,usrquota,grpquota 0 1
şeklinde ilgili satırı güncelledim. restart ettiğimde read only açtı. Şuan sadece uzaktan müdahele edebiliyorum ssh ile. eski haline getirmek için ne yapmam gerekiyor?
Bilgisayardan uzaktayım. Live cd ile yapamam.
Yardımcı olursanız sevinirim.

iyi akşamlar
Ahmet DURUÖZ