Re: [Linux-ag] (konu yok)

From: tamer safak (tamersafak@gmail.com)
Date: Mon 20 Jun 2005 - 09:34:34 EEST

Sirkette ne kullandiklarini bilmiyorum, fakat Microsoft' a ait isletim
sistemlerinden biri uzerinde calistigi kesin. Http proxy kullaniliyor
sanirim. Vermis oldugunuz bilgiler bana cevap oldu galiba. Cunku
amacim konsoldan birseyler yapmakti ve su an ping dahi atamiyorum (ssh
vb...).

Okudugum yazida http proxy yi asmak icin profiles veya benzeri bi yere
proxy adresi, kullanici adi ve parola yaziliyordu. Kullanici internete
cikmak istediginde bu kural uzerinden cikiyor ve firefox gibi
programlarda herhangi bi ayar yapmasi gerekmiyordu. Yanlis
anlamadiysam boyleydi :)

Coook tesekkurler.

Tamer ŞAFAK