[Linux-ag] BIND DNS

From: Serkan AKSU (aksuse@gmail.com)
Date: Thu 02 Jun 2005 - 10:56:59 EEST

Merhaba
Yüksekokulumuz için üniversiteden myo.universitem.edu.tr adlı bir domain aldım. Dışarıdan myo.universitem.edu.tr sorgulaması yapıldığında bizim
domaine sorunsuz bağlanılıyor. Ayrıca mail ve ftp için de myo.universitem.edu.tr girmek zorunda kalıyorum.
Şimdi benim sorum şöyle. Kendi domainimizdeki servislere www.myo.universitem.edu.tr ftp.myo.universitem.edu.tr mail.myo.universitem.edu.tr gibi sorgulamalar yapıldığında ulaşılamıyor. Kendi BIND sunucumuzda CNAME ile yapmaya çalıştım olmadı. Bu sorunu nasıl çözebilirim.
Teşekkürler..