Cvp: [Linux-ag] samba

From: Mehmet Ekiz (ekizm@tbmm.gov.tr)
Date: Sat 30 Jul 2005 - 19:38:50 EEST

Merhaba,
Linux Sunucunun güvenlik duvarı ayarlarını kontrol edin. sambaya
bağlanabilmek için TCP 139 ve 445, UDP 137 ve 138 kapılarını açmanız gerek.
iptables mı ipchains mi kullandığınızı bilemediğimiz için nasıl yapacağınızı
söyleyemem. Kullandığınız GNU/Linux dağıtımını, çekirdek versiyonunu filan
listeye yazarsanız daha çok yardımcı olunabilir.
Kolay gelsin,
Mehmet Ekiz