Re: [Linux-ag] zaman senkronizasyonu(ntp)

From: H. Yagmur Akgün (bezgin@gmx.de)
Date: Wed 27 Jul 2005 - 16:34:24 EEST

Guten Tag Oguz I. EMLIK,

Eger radyo sinyallerini alabilen bir bölgedeyseniz DCF 77 saatlerden
tavsiye ederim. Com veya parallelden baglayip saati sürekli kontrol
altindan tutabilirsiniz, böylece network problemleri yüzünden saat
senkronizasyonunu kacirma gibi bir durum da olusmaz.

am Mittwoch, 27. Juli 2005 um 14:04 schrieben Sie:

--
Mit freundlichen Grüßen
H. Yagmur Akgün