Re: [Linux-ag] adsl ve bridge

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Mon 25 Jul 2005 - 10:00:12 EEST

> Merhaba,

> Gentoo'ma bagli adsl modemlerden birisini bridge moda gecirmek istiyorum.
> Modemde ayarlari yapip restart ettim ve SHOWTIME yazisiyla birlikte
> interface bolumunde Bridge Mode ve Connected ifadelerini gordum :) (D-Link
> 500)

Valla o modemi atın :) Ben de zamanında o modem ile çok bridge mode yapmaya
çalıştım ama olmadı. Fazla da kasmadım açıkcası aman niye olmuyor diye.
Linksys, Us robotics vs alın bridge modda güzel güzel sorun çıkarmıyorlar.
Amma velakin bu dlink d500 modellerinde beceremedim bir türlü. Anca 3rd party
yazılımlar bu aleti bridge modda kullanabildiler. Nedendir değildir.
Bilemiyorum eskisi gibi zamanın da yoktu oturup debug edecek :)

--
Murat Koç
Kivi BiliÅŸim Teknolojileri