[Linux-ag] Enterprise ?

From: yunus (yunusgumus@hotmail.com)
Date: Thu 21 Jul 2005 - 23:57:04 EEST

Ms de enterprise, standart ayrımı var. Linuxta niçin var anlamıyorum. Enterprise versiyonları ile normal linux versiyonları arasında ne gibi farklar var bu konuda yardım ederseniz sevinirim. Vede nasıl ücretsiz nasıl temin edebilirim.

Win2000 Pro Server / Linux (Apache, Samba ve Mysql) kurmayı düşünüyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Belki FreeBSD düşünmeliyim.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.