[Linux-ag] Ethernet Sorunu AN983

From: Yalçın ATiK (yalcina@araskargo.com.tr)
Date: Tue 19 Jul 2005 - 11:39:10 EEST

Selamlar,

Kendi bigisayarımı Linux yapmak istedim, Fedora Core3 kurulumu yaptım, Pc üzerinde AN983 ethernet kartı var, Cd lerden kurulum yaptıktan sonra ethernet kartım çalışıyordu. Full update yaptıktan sonra pc ilk açıldığında network kartı aktif birkaç dakika sonra kendi kendine inaktif oluyor. Network ayarlarında da Linksys olarak görünüyor.

#dmesg | grep eth dediğimde Admtek olarak görünüyor.

Bu konuda ne yapmam gerekiyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

İyi Çalışmalar,