[Linux-ag] procmail ve spamassasin

From: Enis Büyükgüner (enis@bantboru.com)
Date: Mon 18 Jul 2005 - 10:37:19 EEST

Selam arkadaşlar

Mail server olarak postfix kullanıyorum ve her gelen maili procmail
yardımıyla spamassassin e gönderip spamli olanları ayırıyorum. Fakat bazen
spamassassin yetersiz kalabiliyor bu yüzden söyle bişey yapmak istiyorum.
Mesela kullanıcı bir daha gelmesini istemediği mailleri benim belirlediğim
bir mail adresine forward etsin ve ben buradan ona gelen mail i ayırt edip
spamassassin in o kullanıcı için olan blacklist ine ekleyim. Aslında
eklemede bi sorun yokta ben sadece bana forward edilen mail içinden ilgili
adresi alamıyorum. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim..

Herkese iyi çalışmalar