Re: [Linux-ag] Openswan NAT-T yamasi ve RedHat 2.4.21

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Wed 13 Jul 2005 - 18:38:40 EEST

Merhaba,

On Wed, 13 Jul 2005, M.Baris Demiray wrote:

> RedHat 2.4 serisinde nat-t olup olmadigi hala mechul ama cakismalardan
> dolayi omrunuzden bir kac hafta kurtarmak istiyorsaniz vanilla kernel
> oneriyorum.

Ya threadin başında söylemek istemedim bunu ama

1. Zaten RHEL çekirdeğinin içinde varmış istediğin özellik (listede
yazılmıştı)

Asıl söyleyeceğim şunlar:

2. (İllaha da o yamayı ekleyeceksen) Senin yaman çakışıyorsa ilgili yama
dosyası ile seninkini beraber bir dosyada erit. İlgili hunk(lar)'ı toparla
falan. O şekilde yap RPM'ini.

3. RHEL kullanıcısı olarak vanilyali ya da kakaolu çekirdek yerine RH'in
kendi mamülü olan kaymaklı çekirdeği kullanmanın sayısız faydası var.
Sonra "o çalışmadı, bu çalışmadı" dememen için söylüyorum bunu.

4. Sevgiler, saygılar,

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr