[Linux-ag] iki ethernet kartını bridge olarak kullanmak

From: Goksu (goksu_mail@yahoo.com)
Date: Mon 11 Jul 2005 - 12:47:43 EEST

p4 2.4, 512 mb ramli, iki ethernet kartlı bir
sistemi, yerel ağ ile router arasına koyarak bazı
portların kullanımını engellemek istiyorum.
iptables kurallarını yazdım, fakat bir ethernet
kartını yerel ağa, bir ethernet kartını router'a
cross kablo olarak bağladığımda ikisi arasında
paketleri geçiremiyorum. ethernet kartları sisteme
tanıttım ama gelen paketler geçmiyor. Yani yerel
ağ ile router arasında bi iletişim kuramıyorum. Bu
konuda bilgisi olan varsa acil cevap yazabilir mi?
mail adresim: goksu_mail@yahoo.com
Teşekkürler