[Linux-ag] Samba Türkçe Karakter Problemi

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Sun 10 Jul 2005 - 22:09:59 EEST

Merhaba,

2 Debian kurulu makineyi samba ile birbirine bağladım ve her ikisinin de
tüm diski ext3 ile formatlı... Makinelerden birinin içerisindeki
dosyaları diğerine yedeklemek istiyorum ama içerisinde Türkçe
karakterler olan dosya isimleri Samba ile bir türlü yollanamıyor.. Bu
konuda ne yapabilirim acaba ? Teşekkürler..