Re: [Linux-ag] Samba ve Winfos XP Yavaslik

From: Bulent Tatlidil (bulent.tatlidil@gmail.com)
Date: Sat 07 Jan 2006 - 00:01:58 EET

Sizin sorununuza benzer durum ile ilgili bir yazı :
How to ensure Samba have the same performance as Windows NT Server :
http://www.dd.iij4u.or.jp/~okuyamak/Documents/tuning.english.html
Ayrıca Oreilly'den Samba PerformanceTuning:
www.oreilly.com/catalog/samba/chapter/book/appb.pdf

--
Bulent Tatlidil