Re: [Linux-ag] Linux Monitör kapanmasý durumu

From: Hakan POLATKAN (hakan@soulmaster.org)
Date: Mon 31 Jan 2005 - 11:57:13 EET

Merhaba,
kusura bakmayin, KDE Kontrol Merkezi oldugunu belirtmeyi unutmusum.

Fedora Core kullanmiyorum, Gnome de kullanmiyorum. Onlar ile ilgili kontrol
merkezleri hakkinda bilgim yok.

Eger KDE kullaniyorsaniz "Kontrol merkezi" -> "Guc denetimi" -> "Ekran guc
denetimi" kismindan sorununuzu cozebilirsiniz.

Su anda KDE-3.3.2 uzerindeyim ve boyle bir bolum var.

Saygilarimla,
Hakan POLATKAN

--

Pts 31 Oca 2005 11:44 tarihinde, Necmettin KILIC şunları yazmıştı: > teþekkür ederim ancak > "Kontrol merkezi" -> "Guc denetimi" -> "Ekran guc denetimi" kismindan diye > bir bölüm yok