Re: [Linux-ag] Disari cikamayan makina sorunu

From: Cafer Simsek (cafsim@gmail.com)
Date: Sat 29 Jan 2005 - 23:01:45 EET

Enver,

Sagolasin. Ayrica ilgilenen veya ilgilenmeye calisan tum arkadaslara
da tesekkurler. Sorun tamamiyle firewall'dan kaynaklaniyormus.
Maalesef tam olarak ben de anlayamadim ama makinayi disariya saldiri
yapiyor olarak gorup otomatik olarak kendisi rule eklemis. Neyseki
farkedip sorunu duzelttik.

Herkese Tekrar tesekkurler. (firewall'in yapay gerizekasi haric)

-cafer

Cafer Simsek
SW - Architect
@ISTANBUL