Re: [Linux-ag] MAC Adresleri hakkinda

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 24 Jan 2005 - 09:31:42 EET

Yanlis biliyorsam duzeltin lutfen. Bir interface uzerinden
dhcp hizmeti verirken o interface'e uymayan ip blogu
atayamiyorsunuz.

Bu baglamda ya VLAN uyumlu switchler kullanacak
ve linuxunuz uzerindeki ethernet kartinda vconfig programi
ile vermek istediginiz diger ip adreslerine ait sanal
interface tanimlarini yapacaksiniz, ya da her alt
ag grubuna farkli bir ethernet karti ile ulasarak linux
makinanizi ayni zamanda onlar arasinda bir router olarak
kullanacaksiniz.

Saygilar
Umut Demirhan