Re: [Linux-ag] Squid cache_peer

From: Gürkan KARABATAK (gurkankar@gmail.com)
Date: Thu 13 Jan 2005 - 17:37:23 EET

Ben bunub cache_peer ile ilgili oldugunu dusunmuyorum. Bence internete
cikma yetkisi olan bir makina yetkisi olmayan makinalari nat yaparak
yani kendi ipsini vererek proxy uzerinden internete cikariyor
olabilir. Bu tur bir olay varsa cache peer ile ilgisi olmaz olayin.
Ayrica nat yapmasida sart degil basit programlarlada bunu yapmak
mumkun. Bence onlem almaniz gereken konu bu.
Saygilar.